Tips: Skrik inte om du är hes.

Ni kanske trodde att jag var död? För jag skrev ju aldrig något inlägg efter att jag kom hem från ridningen. (!)
Jag mådde inte så bra, hade ont i huvudet och orkade bara med att slänga mig ner på soffan och stirra på TV:n i några timmar. Tillslut orkade jag inte ens hålla ögonen öppna och innan jag visste ordet av hade jag somnat.

Igår fick jag rida världens finaste häst, BACARDi. ♥ Det gick jätte bra.
Vi hade vanlig dressyr och vi skulle trava genom koner och först verkade Bacardi vara rädd för den första konen för han vägrade att gå *okej, trava då* mot den. Men tillsist fick jag honom att klara det.

För ett tag sedan kom Frida in och jag kollade på min väns kontakter på MSN. Såklart ska Frida luta sig över min axel och läsa allas namn.
FRIDA: "Eh.. Sofia, känner du alla dem här?"
SOFIA: "Nej?!"
FRIDA: "Då ska jag säga till mamma att du har lagt till folk du inte känner."
SOFIA: "Snälla Frida, det här är ju inte mina kontakter."
FRIDA: "Du får inte lägga till kontakter du inte känner... maaammma."
SOFIA SKRIKER: "Frida lägg av nu, bara gå härifrån."
Efter det var min röst helt borta. Haha, jag har varit hes hela vintern känns det som. Jag har även vart förkyld hela vintern. Burr, varför kan det inte bli Juni?


Denna bild är ju fotad i Juni så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild