Böcker äger. (:

Hejsan Svejsan.
Idag har jag kunnat gått till skolan igen efter en veckas vilande hemma. Men nu är jag äntligen frisk igen. JIPPIE!
I skolan idag börjades det pratas lite om min blogg under slöjden. Haha.
Men det var inget elakt utan bara lite små frågor. Jag har ju en länk till min blogg på msn nu och därför kan många av mina klasskambrater läsa min blogg nu.
Annars hade vi väl lite andra små roliga lektioner bara. (:
Jag läste min bok alla tre rasterna. "Narnia, Min morbror trollkarlen."
DEN ÄR SUPER BRA! Och alla måste, måste, måste läsa den.
ANDRA BÖCKER NI MÅSTE LÄSA:
ALLA Harry Potter böckerna. (Y)
I taket lyser stjärnorna. (L)
Tvillingstjälar. *tack malva*
Och Min morbror trollkarlen så klart.

Nu ska jag snart gå och sova men först ska jag läsa en helt annan bok. Anne på Grönkulla. (;


- Fin kommentar från en tjej i klassen. :'> För att inte hänga ut henne på något sätt suddade jag ut hennes namn. (: Men hon börjar på L i alla fall. *haha*

Sov så gott. ♥ /Sofia

Kommentarer
Tjejen på L

Haha, ja tjejen på L är här och ser :P

När du skrev "det värmer" så blev jag glad och tänkte denna blogg är något att följa

Inget kissie eller bilder med Lös frannsar och silikon läppar inte, haha :P:P <3

Datum: 2011-02-01 Klockan: 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild