Godmorgon i stugan, fast det är inte morgon. oO'

Hej, hej hallå.
Dagens planer skulle ha varit att åka med mamma till hennes kompis och hennes söta son. Och jag har redan blivit missförstådd med det hela. Hennes son är alltså 3 år och inte i min ålder alls. "En person" trodde att jag var kär i honom och att han var i min ålder, så är det inte. Jag är inte kär i någon alls för den delen, jag tycker inte om killar i min ålder. Tycker att dem är omogna helt enkelt. (:
Nu, till saken. Tydligen hade dem somnat sent igår och låg fortfarande och slöade. Så istället åkte jag och shoppade med pappa. Jag fick tag på två fina tröjot och pappa två, eller var det tre, jeans. *jag minns saker riktigt bra*

Snart ska vi dra iväg till Moa som har fyllt år den 30 December. Förra året till och med. Haha. Frida har sovit över hos en kompis så jag och pappa hämtade upp henne på vägen hem.

Jag laddade in min bilder från kameran men det var kanske bara 10 stycken bilder och alla var suddiga, så jag får lägga in en bild som inte har något med inlägget att göra.


Visst är hon fin, för det är jag som har gjort den. ;'>

/Sofia.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild