Good Najt. ;'>

Jag har precis kollat färdigt på fångarna på fortet.
Hejade på Nätkatterna, kan ha något att göra med att jag har en blogg själv. 8D För er som missade programet ska jag bara förklara att Nätkatterna var ett lag med bloggare i. Då slapp man kommentarer om det. X'>
Nu ska jag väl snart gå och lägga mig antar jag.

Jag har ju inga bilder att lägga in eftersom mitt kamera batteri dog och mamma har lagt undan batteriladdaren och har inte hunnit få fram den än. Men jag fick ta mig lite tid och kolla igenom lite bilder och hittade en liten bild. Men den kan vara lite... tjaae, ni förstår nog när ni ser den.


Sally har fått ett tjupt sår. ;'s Blääh.
Kommentarer
Elvira

Fin blogg... <33

Datum: 2011-01-02 Klockan: 18:34:53 Blogg/hemsida: http://elvisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild