Håller på med en header.

Jag har ju haft min gamla header i 1000 år nu så jag tänkte börja med en ny. Jag håller på lite smått och har i princip gjort det hela dagen, men den är inte klar. Jag har tänkt så mycket att jag glömt att man ska göra också. 8D
Jag har även hunnit fixa ett fint nytt "Följ mig på Bloglovin"-märke. Är den inte fin, jag har ju gjort den själv också. Jag har även försökt lärt mig lite mer om hur man kodar sin header och ni kanske ser små förändringar lite här och var. Men duktig på det är jag långt ifrån.
Mamma har precis kommit hem från sitt jobb eftersom mamma och pappa skulle dela på "vård av barn" idag. Jag är ju feber-sjuk som ni vet.

Men nu när febern har tagit kaffe paus en liten stund så tänkte jag klä mig varmt och gå ut på en liten foto-runda. (:
Vi ska se om jag kommer in levande?! O_O'


Så här ser headern ut just nu. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild