Hej, hej... hej.

Jag har inte hunnit blogga idag, tror inte jag bloggade i går heller *bra minne? jaa*, men det är för att muppiga Malva har sovit över här. Nice. Vi lyssnade på "Bert, Badbojen" tills Malva somnade och jag fick stänga av.
Malva skrattade ungefär 10000000 gånger. Men bara ungefär. 8D
Vi vaknade halv 10 och någon gång vid 2 skulle mamma åka till sitt jobb, eftersom Malva aldrig hade varit på mammas jobb, som är ett litet hotell, så ville hon såklart följa med. Det gjorde vi och Frida fick följa med också.
Vi var där i någon timme och hade det trevligt.
Sen tvingade jag och Frida mamma att vi skulle få åka en stund till ridskolan och säga "HEEEJ" till hästarna och så.
Det fick vi. Yeah. Bacardi är sötare än sötast. *got it?*

Senare på kvällen var jag bjuden på fika hus muppiga Malvas familj. Det var gött. :') Hahaha.
Malvas lilla syster är bara för söt alltså. <3 Vi fick leka med henne och hennes "bebis" som hon kallar sin docka för.

Nu är jag tillbaka från allt och sitter och nördar "in front of da" DATA. :3
Slänger in ett par bilder från dagen och även en bild från nyår eftersom det inte blev så många från nyår i tidigare inlägg. ;3


Härold (the smal one) och Condor står ute i hagen och myser. :*

Boyen stirrar på Sally som inte är med på bilden. O__o

Min nyårs-look. :''>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild