Hittat batteriladdare.

Nu har jag hittat min batteriladdare, har laddat kamera batteriet och lagt in bilderna.
Har tyvärr inte haft någon större lust att blogga idag utan har varit med Malva istället. Vi hade lust att göra en film men under första inspelningen (ute) så hade vi glömt stänga dörren och Happy smet ut. Jag fick försöka springa efter henne i mina högklackade. Jag hade en kort tjol och genomskinliga tunna tights. Borde det inte ha varit varmt och skönt?! ;P Möhöh, sen hade vi inte ork att fortsätta. Blääh, snart ska vi lämna ifrån oss Happy till mina kusin.
För er som inte vet vem Happy är så är det en katt jag hittade bortsprungen.. långhistoria om hur jag vet att den var bort sprungen.  Nu har vi haft henne i en och en halv månad och hon... tjae, är underbar. <3 Känner min som en djurräddare. ^^ Hähäh.

Nu tänkte jag ge er ETT PAR (två) bilder som befann sig i min Canon EOS 350D.

/Kram.


Fyverkerier. O.o

Malva tar tårta först på sin födelsedag. Gött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild