Världens bästa dag, var igår :)

Så här såg min dag ut igår:
Jag gick upp klockan 6 på morgonen och gjorde mig i ordning sedan åkte jag och pappa in till sporthallen i mini-bussen han hade hyrt. Där träffade vi Maja, Victoria (Vickis) och David. Ebba och Linnea skulle också på tävlingen men dem åkte själva. Maja, Vickis och David åkte med oss i mini-bussen.
David fick sitta fram med pappa och jag, Maja och Vickis satt i mitten och hade skoj. Maja och Vickis lyssnade hela tiden på musik, samtidigt och på olika låtar. Men kul hade vi redan då.
Maja försökte sova eftersom hon var trött men hon fick inte sova länge. Vickis ville nämligen peta på henne hela tiden för att se om hon var vi liv. Det var hon. Hallelujah!
Vi kom fram till Västerås klockan 9 ungefär. Vi gick on och fick vänta ett tag. Sen började alla tävlingar och allt annat skoj.
Under pauserna sprang vi runt och gjorde ingenting. Fast på något sätt hade vi roligt ändå. Det är väldigt härliga personer på min friidrott!
Efter någon timme så gick jag, Maja, Vickis, David och Pappa ner till Coop som låg i närheten. Men vi var int edär så länge utan var snabbt tillbaka igen.
Vi åkte ungefär klockan 9 på kvällen. oO'
På vägen hem åkte vi till Mcdonalds. *jummy* Haha.
När vi hade ätit klart och vi var på väg hem igen så ville Vickis ha sin väska. Och Ebba (som var med i bilen på vägen hem) försökte nå den genom att luta sig bak i bagaget. Men såklart, så ramlar hon bak och pappa vet det inte.
Hon lyckades till sist ta sig upp men pappa hade tydligen sett det tillsist :)
På vägen hem hade vi extra kul och jag fick 20 minuters svart film när vi bara pratar eller mest skrattar då. 8D
Sen fick vi skjutsa hem allihopa och vi kom hem ca klockan 11. Det var en riktigt rolig dag (:

Roliga konversationer från igår:
SOFIA: - Vart är David?
EBBA: - David? Han är där... nej, han är inte där. Vart är han, nej... han är borta. Nej, där är han.

DAVID: - Heja Kevin.
ALLA ANDRA: - Heter han så?
DAVID: - Jag vet inte.

Victoria visar bilder på sin mobil.
MAJA: - Vad har du och Anna i ansiktet på den där bilden?
VICTORIA: - Vi har ritat med tuschpennor.
SOFIA: - Vad ska ni förställa?
VICTORIA: - Vi är indianer och vi låste in min lilla syster i garderoben och la in en choklad tomte.
Victoria skrattar.
MAJA: - Men det var väl... snällt?"
VICTORIA: - Jo, men hon hade fast tejpad mun.

Min kamera var ju med i det hela så jag lyckade ta 234 bilder. ;) Men här kommer några av dem.

COOP:

TÄVLINGAR:


Håll med om att David vann ganska överlägset?! Det är han i rött. (:

ÖVRIGT KNÄPPT:


Ebba har snott min kamera och jag blir med på bild.. oO' (FRÅN HÖGER)
Linnea, Sofia och Maja med kamera.

MCDONALDS:

(FRÅN HÖGER) David, Maja och Ebba. (:

Detta blev ett riktigt långt inlägg. (:

/SOFIA. <3

Kommentarer
duvetvälizabella

huhuh, david har samma svea - mössa som jag. :'3



YEAAAAH 8D

Datum: 2011-01-25 Klockan: 15:12:40
ida

jätte bra blogg du har :)

Datum: 2011-01-26 Klockan: 15:11:11 Blogg/hemsida: http://yesidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild