En helt otroligt (icke) meningslös dag.







Detta såg på långt håll ut att bli en HELT OTROLIGT MENINGSLÖS dag, men jag och pappa tog bussen in till stan och jag handlade ett par nya fina skor. (ni ser skorna på första bilden/animeringen) Efter det gick jag ut i säkert två timmar och fotade lite. Stod bredvid en väg och fotade självporträtt vilket blev lite små pinsamt när jag såg att alla som körde förbi stirrade med stora ögon på mig. Men jag tog några kort ändå...
Vad tråkigt det kommer bli eftersom jag redan har haft alla mina stora aktiviteter för sommaren i början av sommarlovet. Får väl sitta instängd på mitt rum och tråka ihjäl mig själv tills sommaren är över och skolan börjar igen?! Låter inte det uuuunderbart...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild