I never really cared until I met you.


Foto: Sofia Kamera: Canon EOS 350D Motiv: En halv Haribo Napp och boken "Klara Andersson, hästägare".

Jag undrar hur ofta det är jag byter bloggdesign egentligen? För på något sätt så blir jag aldrig nöjd. Min förra var jag väldigt missnöjd med och eftersom jag inte hade ork att göra om hela bloggdesignen så gjorde jag lite små ändringar. Så, så väldigt jobb blev det inte! :) Men jag är väl ändå rätt så lagom nöjd, antar jag!
Nu ska jag nog gå ut en liten stund och ha tråkigt. Värst vad en dum solbränna ska göra ont! ;p
Kommentarer
cicci

fin bild :) roligt med annorlunda motiv

Datum: 2011-07-01 Klockan: 13:39:18 Blogg/hemsida: http://deckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild