Splash!




Canon EOS 350D / Canon EFS 18-55mm / Malvas syster Ella, 2

Idag och igår åkte jag och Malva till stranden och då passade jag på att ta lite bilder, bara för att jag har blivit så dålig på att fota riktigt nu. Diggar första bilden stort och är förvånad över kvalitén på andra bilden. Ella sprang runt och försökte hälla ut vatten på mig och jag sprang för mitt liv med kameran i handen och knäppte en bild då jag såg att det var lite coolt allt hon spillde massor med vatten (wow!) och knäppte ett kort och förväntade mig mest att det skulle vara så suddigt att man inte ens såg vad det var. Men kolla!

Vi får se om jag badar ikväll för... VI HAR KÖPT EN POOL!

Kommentarer
essa

sofia, nu blir jag riktigt avis! så sjukt fina bilder! hur kan du få de så fina!? mööööh. jag är dålig på att fota nu känner jag. riktigt fint redigerade också. möööh. :c förresten! hörde du den goda nyheten! nu är det bara att planera in ett datum när vi kan ses! :D

Datum: 2011-07-06 Klockan: 19:46:43 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/
Isabella

hej. <: finfina bilder. tack så mycket för kommentaren också.

Datum: 2011-07-07 Klockan: 08:04:24 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild