"Hej din gamla bäver!"



Tänkte att det var dumt att jag berättade att jag och Malva bakade kakor utan att visa upp dem. Så här har ni dem, inte för någon faktiskt bryr sig men det spelar inte någon större roll!

Telefonen ringde och jag förväntade mig att det skulle vara Lina efter jag hade bestämt att jag skulle vara med henne idag. Jag svarar;
"Hej! Det är Sofia."
Det blir tyst en stund säger en inspelad röst;
"Du har fått ett sms." (ja, det var på hemtelefonen det ringde)
"Du kommer nu att få det uppläst för dig."
Det blir tyst en liten stund till och sen säger samma röst;
"Hej din gamla bäver! Hoppas du får en fortsatt bra dag. Kram pappa!"
Efter att ha skrattat ett tag så ringde Lina och jag gick till henne. När jag kom hem skickade jag själv ett sms till hemtelefonen där det stod;
"Apor gillar majs! Med vänliga hälsningar Sofia."
Tur att alla har samma bra humor i min familj!
Kommentarer
Sarah Ek

Riktigt snygg bild, jag la först inte märke till att den var i svartvit - den passar riktigt bra sådär!



SV: Ja, nästan de bästa bilderna blir till genom en olyckshändelse, säger jag av egen erfarenhet också! :)

Tack ska du ha, det värmer. Alltid roligt att få bra respons! (:

-Keep it up!

Datum: 2011-07-17 Klockan: 14:40:09 Blogg/hemsida: http://eksarah.blogg.se/
Elin

Åh vad gott det ser ut! :D Och härlig humor ni verkar ha, haha (;

Svar: Jaaaaaah, PRECIS! Sjukt att du kunde gissa det 8)

Datum: 2011-07-17 Klockan: 17:42:29 Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/
Yohanna

Haha :P Kan man skicka sms till hemtelefonen? :P



Datum: 2011-07-20 Klockan: 00:31:25 Blogg/hemsida: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild