Someday, I’ll be big enough so you can’t hit me, and all you’re ever gonna be is mean.



Förutom Paramore (som jag pratar om ungefär... bara ungefär, varje sekund) så älskar jag Taylor Swift. Hennes texter är så meningsfulla och vackra att man bara sitter och blir rörd. Sen är hon en fantastik och vacker sångerska med (enligt mig) en mycket speciell stil. Hon kan båda få in pop, country och kanske möjligen lite rock ibland i sina låtar.
"Mean" är nog en av hennes nyaste låtar, om jag inte är efterbliven såklart, och jag upptäckte den för några dagar sedan och tyckte den var lite små tråkig i början. Sen efter några gånger blev jag beroende och lyssnar på den kanske lite för mycket. Hehe.

Fick fram ett par tårar på skol-avslutningen idag när jag skulle krama om alla och säga hejdå! Jag kommer sakna er massor, världens bästa klass. Men nu så får jag njuta av mitt sommarlov. Och jag lovar att allt ska bli bra igen!
Kommentarer
Signe Nylander.

Jag är lite smått kär i Taylors röst. Och så är hon bara näääästan lika snygg som Hayley. :'> (L) <'333

Datum: 2011-06-10 Klockan: 13:48:06 Blogg/hemsida: http://schigne.blogg.se/
MALVIZZZ

Versen skulle lika gärna kunnat vara Miley Cyrus. Men refrängen är annorlunda!

Datum: 2011-06-10 Klockan: 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild