Stallet.



Eftersom det är Kristi Himmelsfärd dagen idag så är det varken skola eller ridning. Men ack så fel de har! Jag tänker bege mig till ridskolan ändå, inte för att rida nej, utan bara för att det är så underbart att vara med alla hästar. Ska försöka ha med mig kameran eftersom jag har ytterst få bilder från ridskolan. Frida och hennes vän Ellen följer också med om de inte bara vill sitta hemma och äta pannkakor (det är vad de gör just nu).

Bilden är inte tagen på kvällen utan mitt på ljusa dagen. Men som jag sa i förra inlägget; Tänk vad lite redigering kan gör.
Kommentarer
Signe Nylander.

DU ÄR SÖT. by the way, signe in löööööv med din nya header. awesome. :* (ll'

Datum: 2011-06-03 Klockan: 10:00:21 Blogg/hemsida: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild