Världens bästa klass!



Har precis gått min sista skoldag någonsin på min skola. Imorgon blir det skolavslutning! Jag kommer gråta tills allt vatten i tårkanalerna tar slut. Om det nu kan ta slut?!
Det jag kommer sakna mest är den klass vi har just nu. Det är den bästa klassen jag någonsin haft. Varför? För det första; Även om vi inte alltid är super ordningssamma allihopa så har man kul ändå.
För det andra; Ingen är "den där coola som retar alla andra" och ingen är "den som blir retad och som ingen pratar med" utan alla är... hur ska man säga... lika mycket värda. Som tur var fick jag tag i ganska mångas MSN eller mejl adresser idag och kommer förhoppningsvis fortfarande ha kontakt med dem.

Tack för att jag har fått dela ett helt år i erat sällskap! Ni är guldvärda.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild