Bokeh.









Vi får se om jag orkar gå på någon friidrott idag. Är trött och känner lust för att bara slänga mig ner i en soffa (eller ännu bättre - en säng) och bara sova. Huvudet värker och ögonlocken är på väg neråt så det visslar om det. Inte ens Paramore's låtar får mig att bli piggare. Bjuder på dessa bilder som jag tog igår medans mamma var inne i film affären och lämnade in lite filmer vi hade hyrt. Alla är fotograferade i ett träd och det är bara sista bilden som har äkta färger. Alla andra är redigerade!

God natt - tralala hatt! (yeah)
Kommentarer
karolinajonsson

nejdå du är inte elak ^^

Datum: 2011-05-30 Klockan: 21:37:51 Blogg/hemsida: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild