En, två, tre... sexton.

Tänke härma Essa lite nu. Mohaha! Hon skrev ju sin egen bloggelit. Men jag tänke skriva en ungefär likadan fast dock så tar jag inte med de "stora" bloggarna jag läser utan lite mer de jag har kontakt med annars också. Bilderna är från personernas bloggar så jag hoppas att ni inte ger mig stryk för det här.


Essasfoto.blogg.se - detta är den Essa jag pratade om förut. Egentligen heter hon ju Jessica, men, men. Väldigt rolig blogg, fina bilder och SUPER najsiga inlägg. Massa pluss fick du, lille man! (japp, ni blev hon en man) Ett extra plus för att hon har en Canon också. x'>


Izapizzan.blogg.se  - oj. På denna bild ser hon mycket yngre ut än vad hon är ju. Haha! Men hon skriver på ett väldigt roligt sätt som man bara blir glad av att läsa av (kanske är därför jag är brevvän med henne...) och väldigt fina bilder. Eller vad ska man säga. Ska jag säga FANTASTISKA bilder? ;* Blir ju lite tråkigt med bara "fina bilder". Jahapp, här var det en Nikon då!

                

http://awesomesigne.blogg.se - coolingen Signe! Super kul inlägg att läsa även om det inte alltid är bilder med. Men när bilderna väl kommer så är de roliga och fina. (L) Sen får man tacka för det fina "grattis kortet" du la ut den 19:e April också!
Psst, hon har bytt till http://schigne.blogg.se/ nu istället!


/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild