Fotodagar & annat coolt.

Goddag gott (och äckligt) folk!
Jag har precis slukat lite spagetti och köttfärs sås, då får man väl säga rest in peace till dem, och ska snart åka till friidrotten.
Igår var jag och Lovisa ute och fotade nästan hela dagen och därför hann jag inte att få något skriver. Börjar bli en riktig sopa på att blogga. ;<

Några av de 326 bilderna kan ni nog få se ändå. Även min nya sak i kamera väskan. Jag sa ju förut att jag hade köpt två saker men den andra saken är bara för att jag hade tappat bort en sak som satt på kameran och det är inte intressant.

Kommentarer
essa

är kär i översta bilder ♥

Datum: 2011-05-18 Klockan: 15:00:55 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild