Spots of black and white.



Med brist av bilder så 'svartvitar' jag en bild från när jag och Lovisa var ute och fotade från ett tag sen. Älskar att det blev små gulliga bokeh prickar i bakgrunden. Jag ska precis skutta över berget vi är på och ställa mig och vara lite modell men en snygg mugg på huvudet. Muggen kan ni se en skymt av på den här bilden. Så den får ni försöka hitta! Det blir ingen hittelön tyvärr till den som hittar den. Sorry...

Imorgon drar jag till Stockholm och går förhoppningsvis på Gröna Lund och Lördag också. Dåligt men uppdateringar kan det möjligtvis bli, men kanske får låna deras dator och skriva något.
Men bilder när jag kommer hem kan ni räkna med. (en, två, tre...)

Yes, min humor är på topp!
Kommentarer
Isabellah. <:

Fin bild. Hur blev det bokeh i bakgrunden. i love it. <3

Datum: 2011-05-26 Klockan: 20:22:30 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild