När himlen är randig


Kanske blir lite lång tråkigt med två inlägg på raken med solnedgångs bilder men det var det enda jag hade på lager just nu. Sen så är solnedgångs bilder så fina så hoppas det inte gör något.

Sitter med penna och block i knäet för att göra en ny baksida på min loggbok. Samt beundrar de vackra korten jag nyss tagit med webkameran på mig själv (e.g.o!) i pappas student mössa! Har också fått kolla i ett skrivblock han hade i 3:an där läraren har skrivit kommentaren "Bra!" och pappa har skrivit dit "Jätte" framför. xd Haha.
Kommentarer
Ottilia (Den Bästa xD)

Tror inte någon har något emot att se på underbart fina solnedgångsbilder fler än en gång! Jättefina :D

Datum: 2011-11-11 Klockan: 22:42:59
Malin♥

Gud, vilka fina bilder!♥ Blir avis!;)♥ Kram

Datum: 2011-11-12 Klockan: 08:25:51 Blogg/hemsida: http://malinsfotoochtips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild