En hel dag med Ronja











Ronjas mamma hade hittat ett dött träd (bild 2) som hon tyckte att vi kunde gå och fota, så det gjorde vi, snälla och lydiga som vi är. Vi var ute i några timmar och bara gick runt och pratade, skrattade och såklart stannade och fota lite då och då. Vi gick även förbi ett hund agilty som var helt tomt på hundar, så Ronja fick nöjet att själv vara hund och hoppa över hindrerna. Hon är härlig, den där tjejen. :)
Jag får bara lista ut hur jag ska få in alla dessa bilder i bloggen, har MAAAASSOR mera bra bilder från igår och sen kommer det väl bli lite från Kryssningen också. Antar jag!
Kommentarer
♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Dina bilder är verkligen underbara, Sofia. Speciellt den tredje bilden, dock hade jag älskat den ytterligare om den vore utan människan/människorna på bänken.

Men du är otroligt duktig på att fotografera och har bra hand om kameran. :))



Svar: Tack för dina kommentarer söt.

Du kommer i framtiden att ha en massa glada besökare som kommer att kommentera din blogg dagligen, oroa dig inte. När man väl fått nys om dig kan man inte sluta kika förbi - sådeså!

Härligt att Julia är på bättringsvägen, du får hälsa "hurra" och servera henne en bukett från lilla moi! :*

Haha åh, så rätt så. Du skulle sett konversationen på min Facebook - i min logg. Den är garanterat den mest dryga och onödiga som finns.

Datum: 2011-10-30 Klockan: 21:08:49 Blogg/hemsida: http://fingerborg.blogg.se/
essay writing

wow!!! What a color of fall!!! Is it your DC?

Datum: 2011-11-01 Klockan: 08:59:34 Blogg/hemsida: http://custom-paper-writing.com/custom_essay_writing
sofie.

åh, du fotograferar helt fantastiskt! är lite småkär i första bilden, thehe.

Datum: 2011-11-02 Klockan: 20:53:00 Blogg/hemsida: http://dekira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild