Galenskap ute i skogen











Där skulle jag kunna tillbringa hela min tid, där, ute i skogen, intill åkern, andas in den friska luften och bara känna mig fri. Gå runt och sjunga, skutta runt, äta upp all (eller några åtminstone) harsyra som växer på marken och gå runt och fantisera om saker som jag inerst inne vet aldrig kommer hända! Ja, helt enkelt bara filosofera. Men tillslut måste man ju gå in, i detta fall efter cirka en timme. Älska motljusbilder! ♥ Inte alls ego bilder! Nejdå.
Yepp-yepp, allt detta som står här är alltså det som jag gjorde under min fotorunda ut i en skog där jag aldrig varit och fotat förut. Det var spännande!
Kommentarer
Maja

Vill du vara med och tävla i veckans blogg ? klicka här isf!:) :http://mmaajzzaaanns.blogg.se/category/veckans-bloggtavlingar.html

Datum: 2011-10-05 Klockan: 21:38:25 Blogg/hemsida: http://mmaajzzaaanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild