- och humöret är på topp -











Det första jag ser när jag kollar ut genom fönstret är dimma. DIMMA, DIMMA OCH DIMMA! Jag rycks upp ur sängen och tar på mig det första som kommer framför näsan på mig, slänger kameran över axeln och små springer ut utan att säga hejdå. Spindelnäten var tusentals och det hela liknade en enda stor kyrskogård av spindelnät, något springer ut ur en buske och innan jag hunnit uppfatta riktigt vad som hänt så är fasanen säkert hundra meter bort. Vet inte om bilderna på själva dimman blev så bra men lite på spindelnäten och alla små vattendroppar blev betydligt bättre.

Känner mig på toppen humör idag, en lyckad fotografering (enligt mig) och med lite vacker musik i öronen är det svårt att inte vara glad!
Kommentarer
Ellen från Finland ♥

Wow vad fina bilder. Och den nya headern är också jätte fin!

Datum: 2011-10-02 Klockan: 14:47:06
Malva

Fina bilder :)

Vad gör du nästa helg?

Datum: 2011-10-02 Klockan: 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild