Malva, Malva, Malva och Malva






                         Canon EOS 350D - Canon EF-S 18-55mm f3,5-5,6 - utan reflexskärm

Innan ni tänker att "jaja, det var det här rackartyget Sofia gjorde idag" så ska jag säga att ni har fel vad det gäller den saken! Dock för att ta kort på Malva är ett väldigt stort rackartyg men det var inte det jag syftade på i förra inlägget. Så den nöten är ännu inte knäckt! (malva hälsar: "jordnöt!")
Ja-a, så förutom det stora okända rackartyget har jag idag varit med Malva. Vi gick ut på åkern och lite andra roliga ställen och fotograferade. Eller jag fotograferade henne, rättare sagt.

Malva: Vi kollade också på en kille som gjorde "söttfärssås" på TV:n! (BÄÄÄÄÄST!!!) Vi har också tuggat tuggummi och ätit godis. Jag tog också några bilder (5) på Sofia, men det blev dåliga :( Bättre lycka nästa gång :D
Kommentarer
Yrla

Fejn Malva, Dokti fotograf.

Datum: 2011-09-24 Klockan: 19:26:26 Blogg/hemsida: http://yrlaevelina.devote.se
Mullvadizz

Hihi, det fanns några andra VÄÄÄLDIGT GALNA foton oxå! De var fina, men lite... för galna...

Datum: 2011-09-24 Klockan: 19:58:36
Ellen från Finland ♥

Vad fina bilder! :'3 Och Malva har ju en likadan topp som jag.

Datum: 2011-09-25 Klockan: 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild