Super coola Matilda











Det är med denna tuffa brud jag har tillbringat största delen av min Lördag. Vi har inte träffats sedan hon slutade på friidrotten för ca tre år sedan men idag så hade vi bestämt en liten fototräff! Vi knallade runt på stan och gick runt till en massa fina ställen där vi fotade olika saker. Folk stirrade som om dem sett spöken vart vi än gick!
Sedan tog vi våra cyklar och cyklade hem till Matilda. Jag fotograferade hennes katter (precis som Matilda gör på bilden här över),  Eddie och Maja plus Matildas lilla syster Elin. Fick låna Matildas macrobjektiv (60mm) och även hennes 50mm. Känner att jag vill ha dem nu! Så sjukt bra objektiv. Fast såklart använde jag mitt egna 18-55mm lite också. Hoppas vi träffas snart igen, Matilda.
Mera bilder kan ni vara säkra på att få. ♥
Kommentarer
Matilda

Bästa dagen! <3



vackra bilder på mig förresten... ;)

Datum: 2011-09-10 Klockan: 20:39:51 Blogg/hemsida: http://fotomatilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild