Julias place #1








Bild 1: Nelson chillar i solen - Bild 2: Aslan kollar vad Max sysslar med - Bild 3: Nelson - Bild 4: Aslan - Bild 5: Trött Max (Julias ben i bakgrunden)

Gårdagen tillbringade jag i sällskap med Julia hemma hos dem. Dem bor på en stor gård ute på landet med MASSOR av djur. Riktigt min stil helt enkelt! Jag sprang runt som galen och tog kort på djuren samt gosade med dem. Och är man djurgalning så är man...
Mest fotade jag deras Rhodesian Ridgeback, Nelson, men även deras andra två hundar Aslan och Max. Aslan och Max är Kangaler vilket är en väldigt sällsynt ras. Nelson var som född till modell vilket inte Aslan och max var tyvärr, så fort man satte sig ner för att ta bilder på dem sprang dem fram till en och började antingen slicka en i ansiktet eller kameran. Det var i alla fall inga små hundar hon hade...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild