Bara 99 gånger kvar nu!



Har extrem bildbrist just nu. Därav den inte så väldigt nya bilden! Men imorgon ska jag ut med en liten vän och fota så då blir det nog lite mer bilder, hoppas jag.

Jag red Ferdy idag på ridning och vi galopperade, när Åsa ropade att vi skulle sakta av till trav stannade Ferdy väldigt hastigt och jag tappade ena stigbygeln, han travade fortfarande och jag drog i tyglarna för att få honom att stanna. Även då stannade han väldigt hastigt och swoch, flög jag över huvudet på honom landade på marken med en duns. Men jag gjorde mig inte illa alls utan satt upp igen snabbt. Han var söt och stog kvar medan jag låg där på marken och stirrade på mig. Har inte en skråma efter det! Blev bara väldigt smutsig på ryggen.
Har aldrig ramlat av förut, faktiskt. Har suttit på hästars manke och hängt halvägs ut ur sadeln men aldrig ramlat av utav ren tur nästan. Var bra att få det överstökat i alla fall!
Kommentarer
MATILDA

När jag red ramlade jag av tre gågner på en lektion en gång... haha! Ponnyn jag red var väldigt envis och skulle absolut inte hoppa studs... ;) ♥

Datum: 2012-04-13 Klockan: 17:05:32 Blogg/hemsida: http://matiilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild