Träd, blåslagna ben och galopperande hästar



Var ute i skogen en sväng igår. Älskar att gå runt i skogen och bara tänka! Det bästa som finns.

Känner att jag har fått världens mest lyckade ridvecka. Först Tisdag och sen Torsdag. Jag skulle sitta upp på Topsan och hon började gå, jag var då korkad och satte mig inte i sadeln utan hängde kvar i luften där med ena foten i stigbygeln. Tillslut började hon trava och jag hängde kvar där, det tyckte jag hon var läskigt så hon satte av i världens galopp och tvärvände sen vid staketet så lilla jag flög som en trasdocka in i staketet. Nu är mitt ben fint och blåslaget!
Eftersom mitt ben gjorde så ont, och det kanske inte var det smartaste att rida unghäst då, fick jag rida en liten, snäll och lugn B-ponny som heter Rollex, Zamantha fick rida Topsan. Fml!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild