Jag råkar bara ha världens absolut sötaste kanin



Det hela är en enda lång historia.
Mario har lärt sig att klättra över sitt staket och har lyckats rymma ett antal gånger och så rymt ner i en gång under huset. Under två veckors tid har Mario alltså inte kunna gå ut fritt, utan bara när vi sitter bredvid och tittar på (och hur länge orkar man sitta så och stirra..?). Igår byggde pappa på ett nät över där han alltid lyckas rymma och idag har han varit super glad och hoppat runt och gjort en massa glädjeskutt och rullat runt som han bara gör när han är överlycklig. Ni ser detta på understa bilden!
Har varit duktig idag och städat mitt rum, ritat med mina Promarkers, "produkt-fotat" objektiven till denna sida och målat naglarna. Beröm mig!

Har även uppdaterat Bacardi-bloggen för första gången 2012. Saknar dig, bästaste vän! ♥
Kommentarer
iza. | bruneta.blogg.se

svar; tack!

visa hur det blev när du ritade? OCH JAG VILL OCKSÅ HA ETT 50 MM........................

Datum: 2012-02-13 Klockan: 18:50:18 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild