The Power of Photoshop



Av någon anledning trillade jag förbi min ännu osorterade mapp med bilder från i somras när jag under loppet av knappt en vecka hann vara på Liseberg, hos min moster i Göteborg, i Malmö, i Höör, på Skånesdjurpark och på Ullared. På min vistelse i Göteborg tvingade jag mamma, moster Jenny och hennes man Henrik att gå på promenad ner till ett stall så att jag fick fota ett par hästar. Och med ett skitdåligt resultat som kanppt är rört överhuvudtaget! Jag tyckte att detta fotografi på den här söta lilla ponnyn var rätt lagom fin bortsett från att den är grå och trist, oskarp och sned. Trots alla brister öppnade jag den i Photoshop och började leka runt lite. Det är faktiskt knappt att man tror att det är samma bild, tycker jag. Nöjd, förutom att kvalitén egentligen är mycket bättre i egentligen! ♥ (ja, jag är ond och skriver inte vilken som är före och efter redigering så nu får ni klura på det mohaha)

Mina kära vän Isabella gav ett förslag om att jag kunde göra en guide om hur man gör en panorama bild i Photoshop. Tycker ni att jag ska göra det?

Kommentarer
isabella själv

hehe ja det tycker vi! men jag antar att du syftar på alla andra läsare också. 8')

Datum: 2012-02-19 Klockan: 09:51:10 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/
Anonym

Jag tror att den som är nere är redigerad :D

Datum: 2012-02-19 Klockan: 13:23:43
essa

shit! MAGI! älskar bilden. <3

Datum: 2012-02-21 Klockan: 19:40:42 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild