Tema: Ensamhet




Kollade igenom lite bilder p.g.a. bildbrist och hittade två bilder jag inte visat. Jag insåg att båda på ett eller annat vis på något sätt får fram lite ensamhet; för visst ser jag ensam ut när jag går där längst den tomma och öde vägen - tänkte på textraden "I walk a lonely road, the only one that I have ever known" när jag redigerade den bilden - och dock att de två cyklarna har varandra men att stå lutade där i evigheter kan väl inte beskrivas som annat än ensamt.

Ingen riktig inspiration till att skriva just nu, tyvärr! Får se när den kryper fram igen...
Kommentarer
essa

CYKLARNA! FUCK OFF SÅ COOLT!



sv; nje, bor nog kvar i köping. c;

Datum: 2012-01-12 Klockan: 19:16:24 Blogg/hemsida: http://essasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild