Älskade kaninskrutt

Egentligen är jag faktiskt sjuk idag, så jag undrar egentligen hur jag orkade gå ut. Jag tar i alla fall allt stryk nu när man mår jätte illa och är yr.



När vi köpte Mario hade vi tänkt att han skulle bli en hoppkanin. Men han var så rädd för att gå i sele och har aldrig fattat grejen med att hoppa. Men i Söndags vände detta!
Idag slog han sitt personliga rekord flera gånger om. Om ni undrar varför ni bara se ett hopp på 30cm var det för att kameran hade åkt i backen när han hoppade det de andra gångerna så man såg inget, tyvärr. Men 42 cemtimeter, det är INTE dåligt det för en liten kanin.

Undrar om det bara är jag som blir helt glad och varm inom mig när jag ser den här videon, hm?! By the way, älskar låten. ♥
Kommentarer
Hej :)

Wow!, Vad coolt! :) Din lilla kanin är jätteduktig! :)

Datum: 2012-03-08 Klockan: 20:38:03
Morotsoppa!

fett duktigt...SOFIA! jag skulle aldrig kunna hoppa så högt! näe, ja skoja... Hälsa Mario att han är jätte duktig ifrån mig <3

PS. förväntar mig bättre låtval nästa gång! hahah!!! / julia

Datum: 2012-03-09 Klockan: 18:18:59 Blogg/hemsida: http://benjaminsyrsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild