"I was trying to fly, but I couldn't find wings..."

 
Idag fick jag rida Bacardi på ridningen. WOHO! Tredje gången i rad. (!) För två veckor sedan var han ju väldigt trög men idag var han jätte pigg och travade ungefär i samma takt som man galopperar men det var fortfarande trav. Så man fick hålla tyglarna ganska hårt, man kunde inte direkt sitta och sova. Inte särskilt mycket i alla fall.

Här får ni en riktigt fin bild på min väldigt morderna skor. De här är alltså de jag bär i skolan. Tro det eller ej?! Haha, tror ni inte att jag blir super populär eller vad? (; Fast vem bryr sig egentligen om att vara populär? Det råkar finnas viktigare saker här i livet också. Japp, et är sant. Blir ni inte chokade?! :'o Finns det något mer viktigt än att vara snygg och passa in. HERRE GUUD!

/Sofia. ♥
Kommentarer
Linnea

Shit! Vilken otroligt fin blogg du har! :) Vad tycker du om min blogg? xD

Datum: 2011-04-08 Klockan: 14:01:21 Blogg/hemsida: http://neathaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild