Det bar tydligen av till stallet ändå... ♥

Efter ett tags tjatande på mamma så skjutsade hon mig tillsist till stallet. *yeah*
Det var rätt så många hästar som stod ute i hagarna, men min-min-min-min-min Bacardi stog inne i sin varma box.

Jag fotade Boyen och den helt nya hästen Betty som galopperade ute i hagen lite.
Sen ville jag ju mysa lite med Bacardi så jag gav mamma kameran, hon är allergisk så hon satt i bilen och läste hela tiden, och gick sedan in till Bacardi :) Så inga bilder på världens-sötaste-häst hade jag idag då. Utan på två små tinkrar som galopperar.

Jag har precis smaskat i mig en hamburgare till lunch, gött-gött. ♥


Är dem inte söta. :* <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild