- Har du klippt dig?





Svar: JAAAA! Det har jag.
Förlåt för min kassa uppdatering de två senaste dagarna men jag har haft viktigare saker för mig. Som att klippa mig, baka kakor med en mullvad* och varit och fiskat. Tyvärr fick vi ingen fisk men jag får väl äta kakor istället! Yey.
På båda dessa bilder var jag... hm, så otroligt snygg att jag valde att sudda ut mitt ansikte satt ni inte skulle dö av avonsjuka. xd Men det är ju faktiskt mitt hår som är det viktiga i det här. *slänga lite egoistiskt med det som är kvar av mitt hår* Sen vill jag tacka för 2000 läsare på bloggen. Om inte Easycounter nu luras...

*mullvad=Malva.
Kommentarer
Mullvadis

Nära 200 000 läsare, SOFIA XD

Datum: 2011-07-16 Klockan: 10:12:12
Mullvadis

Nära 200 000 läsare, SOFIA XD

Datum: 2011-07-16 Klockan: 10:12:37
Isabella

SV: tack så jättemycket för komplimangen & tipset. <: jag blev faktiskt lite förvirrad av prickarna, nästa gång jag gör en sparar jag i png. (: men tack iaf.

Datum: 2011-07-16 Klockan: 10:30:48 Blogg/hemsida: http://izapizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild