I am closer to the clouds up here...


Bara för att jag inte riktigt har något att skriva om för tillfället så ger jag er några bra låtar! Och innan ni börjar skriva kommentarer om att "ohmygod! hur kan du tycka att den låten är bra. den suger ju!" så vill jag säga att detta är låtar som jag tycker är bra. Jag tvingar er absolut inte att gilla dem men om ni inte har hört någon av dessa låtar så är det dags nu!


Adele - Rolling in the deep


The script - Break even


Chris Medina - What are words


Paramore - Monster


Taylor Swift - You're not sorry


Demi Lovato - Skyscraper

Tips: testa att sätt på alla låtar samtidigt. Låter ganska kul! ;)
Kommentarer
eelllssaaa

svar : tack , men det är lungt nu ! ;)



jag har hittat en annan :p



men tack änddå :p

Datum: 2011-07-29 Klockan: 20:59:16 Blogg/hemsida: http://elsaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild