Släck inför Eart Hour. (;



Idag har åkte jag och Cornelia in till stan med buss för att kolla på The Moniker. För er som sitter och 'äh, vem är det?' så är det han som sjöng "Oh my god" i Melodifestivalen. Han var fantastiskt bra i verkligenheten tycker jag och det var roligt att lyssna på. Sen fick vi åka till Busfabriken också. Det i Norrköping så vi hade en kort eller lång bit att åka, that's a secret. (:
Varför jag inte har pratat om Cornelia förut är för att vi för några år sedan var med varandra mycket mera sällan, tillslut blev det inte alls och sen har det bara varit så ett tag. Men Cornelia frågade mig en dag om vi kunde vara med varandra någon dag så det blev idag. Vi hade jätte roligt, eller Cornelia kanske hade jag tråkigt, jag vet inte, men jag hade kul i alla fall. Men nu har hon redan hunnit gå hem så jag kan tröga framför datorn. Men inte så länge, snart är det ju Earth Hour. Du kommer väl inte glömma att släcka allt och tända massa ljus.
Men bu för att man missar körslaget idag. 8D Men istället kan man sitta och göra andra saker i mörkret. (misstolka inte. x'>) GAH, som sagt. Misstolka inte.. kan misstolkas allt för mycket. All right, ska nog sitta och bara.. äsch, jag vet inte.

GOD NATT! 8'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild