Bravo, Sofia!



Oj, har inte bloggat på ett tag. Vad dålig jag börjar bli! Haha. Men jag har väl spenderat nästan all min tid med lilla underbara MARIO. (!)
Nu är det snart dags för skola och jag har redan hunnit med att gå ut till Mario och låta honom skutta runt lite i sin inhängnad, samt att slå huvudet i locket på buren. Bravo, Sofia!
Men efter en stund på huvudet så hade jag inte lika ont i huvudet utan var bara lagom yr. Men den tappre flickan reser sig upp (dock kanske lite vinglande p.g.a att hon är yr) och beger sig till skolan.

/Sofia. ♥
Kommentarer
Joanna

skulle inte vi va nån dag ? Skriv ditt hemnummer på msn till mig ;)

Datum: 2011-05-10 Klockan: 19:22:26 Blogg/hemsida: http://joannagahnertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild