En sjuk dag som denna.

Eftersom jag är sjuk och inte har något roligare att bjuda så kan jag gott svara på de här frågorna som jag hittade på den här bloggen idag. Tog dock bort några frågor...

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov, antar jag! Eller så kanske jag precis var på väg att somna.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt vid den har datorn, i det här huset och i den här stolen.

Det sista du sa högt?
- Okej.  Men då släpper jag ut Mario sen då. Ah! Hejdå!

Vad har du druckit idag? Vad var det senaste du åt?
Jag har inte hunnit dricka något än. Och det senaste jag åt var väl... middagen igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är vit och har ett litet gulligt föster längst uppe.

Vad är det för väder hos dig nu?
18 graders värme och ganska soligt med några moln på vissa ställen men annars verkar det ganska fint. Ska nog gå ut till Mario senare och smaka på det fina vädret. Hoppas på att det smakar gott.

Godaste glassmaken?
SORBÉT! Vilken smak som helst men bara det är Sorbét. *dregla*

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Eh... det kan jag nog inte svara på eftersom jag aldrig har varit kär. Förutom på dagis. xd

Sover du tungt?
Nej, jag sover inte särskilt tungt. Är ganska lätt att väcka!

Drömmer du mardrömmar?
Det har hänt några gånger så jag antar att svaret är ja!

Trivs du med ditt jobb?
Hehe.

Favoritklädsel? Kläder just nu?
Jag har faktiskt ingen riktig favoritklädsel utan kan ha på mig jeans en dag, en annan dag mjukisbyxor (fast dock har jag bara ett enda par) och ibland tights.
Idag har jag mina enda par gråa mjukisbyxor på mig och en svart tjocktröja.

Vad ser du om du tittar till höger?
En vägg!

Vad ska du göra härnäst?
Gå ut till Mario.

Höger eller vänsterhänt?
Höger! Frida är den enda i familjen som är vänsterhänt...

Humör just nu?
Trööött...

Favoritgodis?
Morötter och dipp! :D

Kläder just nu?
Sa jag inte det innan... xd

Sommarplaner?
Friidrottsläger på Gotland med 98-orna. YEY!

Hur många kuddar sover du med?
En.

Spelar du något instrument?
Jag har spelat piano men har slutat. Spelar fortfarande för det stora nöjets skull men annars försöka jag lära mig lite att spela gitarr. Det har inte fott så bra och gör det inte så ofta längre!

Vad är viktigast för dig?
Att få vara lycklig.

Är du kittlig?
Nej. Bara under fötterna kan jag vara det! Och om jag är på roligt skratt humör (jag lovar, jag är inte så rolig när jag bara skrattar åt allt som finns) så kan jag vara kittlig bara för att allt är kul just då!

Snarkar du?
Nej, inte i vanliga fall.

Stjärntecken?
Väduren! (mario är en lejonhuvad dvärgvädur!)

Längtar du mest efter just nu?
Tills att mamma kommer hem med pizza. Hihi! Lite bortskämd får man väl ändå vara när man är sjuk. Nej, men eftersom jag inte är SVERIGIES MÄSTERKOCK så skulle mamma eller pappa ha fått komma hem och mata mig, ehe, men det blev istället hemköpt pizza.

/Nu är jag sjuk, här i vårt hus. Pizzan den kommer, hopp-falla-lalla-la!
Kommentarer
karolinajonsson

haha nej det är sant ;) men jag utgår från att du är snäll ^^

Datum: 2011-05-31 Klockan: 14:43:16 Blogg/hemsida: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Hanna

Svar:

- Hahaha nej vad komiskt! Det är allså den perfekta längden och vikten! ;)

Datum: 2011-05-31 Klockan: 16:18:43 Blogg/hemsida: http://aredhel.blogg.se/
Hanna

Svar:

- Haha jo jag är 15 och eftersom du är lika lång som mig och 3 år yngre så är det klart att du är lång för din ålder. :)

Datum: 2011-05-31 Klockan: 17:37:26 Blogg/hemsida: http://aredhel.blogg.se/
Malvis

Sitter du vid datorn när du är sjuk och har feber?

Kommer du till Booooda Boooorg imorrn???

Datum: 2011-05-31 Klockan: 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild