Hur kan jag säga att din röst är vacker?


             Tagen genom själva "grunden" på en reflexskärm. Diggar bilden stort!

Hur kan jag säga om din röst är vacker? Jag vet ju bara att den genomtränger mig, och kommer mig att darra som ett löv och trasar sönder mig och spränger mig.
Vad vet jag om din hud och dina lemmar? Det bara skakar mig att de är dina, så att för mig finns ingen sömn och vila, tills de är mina. -karin boye.

(YEY! Nytt besöksrekord igår. 30 besökare! ♥ Oh, tack så glad jag blir. Och tack också för att ni kommenterar så himla bra. Ni har gjort min morgon!)
Kommentarer
♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Ofta? Du borde ju ha minst 50 besök om dagen, så bra som du är - på det mesta.



Svar: Jomen precis, det är ju bara hemskt att ligga på sjukhuset och knappt få träffa sina älskade vänner. ♥



Du är helt random, men hittills så gillar jag det jag ser. sötnos!

Haha jaa, alla har ju Facebook. Fast man kanske inte ska säga alla då det knappt är hälften (om ens en tiondel) utav Sveriges befolkning som är registrerade på ansiktsboken. ;)



Åh, tack sla du ha, Sofia. Det glädjer mig, för jag diggar mitt hår enormt (ibland)! :)) ♥

Datum: 2011-10-26 Klockan: 21:02:00 Blogg/hemsida: http://fingerborg.blogg.se/
Malva

Love U Mormor

Datum: 2011-10-27 Klockan: 15:05:32
sofie.

oh, grattisgrattis sofia. ♥

Datum: 2011-11-02 Klockan: 21:08:20 Blogg/hemsida: http://dekira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild