Konstig dag


                                                       Älskar ljuset från persienner

Detta har varit en riktigt konstig dag, först har man varit allmänt muppig i skolan och mest dansat runt med Clara. När jag sedan kom hem så fick jag reda på att han som höll i "extra"-musiken på min förra skola (man spelade i ett band och hade sedan en konsert för hela skolan) är död. Vila i frid, Peo! Vi kommer sakna dig. Mycket!
Sen har jag varit på ridning där jag fick rida Bazaar för allra första gången. Han har ett rykte att vara väldigt svår att galoppera med så jag blev riktigt stolt när jag hela tiden utan riktigt stora problem fick honom att galoppera. Dock tog den lilla lyckan nästan slut när vi skulle ha skänkelvikningar och han bara ville springa snabbare. Woop!

Kommentarer
iza. | bruneta.blogg.se

svar; aw tack!

Datum: 2012-03-15 Klockan: 19:47:44 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild