Aj-aj-aj.

Jag som har sådan himla otur har såklart fixat till ett djupt sår i handen.
På väg till skolan halkade jag för första gången i vinter på en stor isfläck och när jag.. eh.. säger man landade eller? Haha. Nej, men när jag nådde den hårda elaka grusiga marken så var såklart ett litet gruskorn styggt och trängde sig in i min hand och bildade ett djup sår. Aj, det svider rätt så rejält.
Jag fick byta plåster många gånger. Och stort tack till Klara som hjälpte till att få bort allt grus som fastnat.
Det gjorde bara lite ont när du petade bort det. *rysa* Usch, det är inte skönt med det här såret. Men det var jätte snällt av Klara i alla fall. (L)

Pår ridningen fick jag Sally som ville bita mig hela tiden och när jag skulle rykta henne gjorde det fruktansvärt ont i handen.
På vägen hem slog jag i huvudet i bildörren. Jag har sådan tur eller vad tycker ni? :P

Jag fattar inte vad det är med mig? Jag slår mig hela tiden. :'o

Ni får väl vara nöjda med att jag är vid liv i alla fall. Det kunde ha varit värre i alla fall.

Jag har såklart inga bilder utan är tråkig med en gammal bild. HÄHÄ! Jag känner att detta har blivit långt ifrån en fotoblogg. :'s Men imorgon ska jag och en kompis ut och fota så då kommer det komma lite bilder. :'>

Ah, juste.. jag glömde nästan.
På frågestunden fick jag bara in en enda fråga. Tack för den.

Hur ser Frida ut?
Om ni har träffat henne är väl detta en ganska tråkig fråga. :'> Men hon har ganska tunt ljus brunthår. Blå-gröna ögon och annars är jag ganska dålig på andra beskrivningar. Sen vill man ju inte skriva något elakt heller. För er som inte vet. Frida är min lilla syster och inget annat. :'D



Tråkig bild men.. vad gör man när man inte har några bilder på kameran?

/Sofia ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild