Dag 03- Min favorit bok/böcker

   
Det här måste nog vara världens bästa böcker. (hittade tyvärr inga exemplar med alla böckerna på svenska)
Ja, bilden är från Google. Jag har ju inte alla hemma och är för slö för att ta foton själv på böckerna. Detta var ändå lättare.

Jag började läsa den första och andra boken för ungefär 2-3 år sedan tillsammans med mamma och resten av böckerna slukade jag själv en efter en. (; Jag är ju en sådan som inte gillar sånna här böcker;
"Sonja gick till skolan, sen åkte hon till affären och sist gick hon och la sig."
Oj, min fantasi var riktigt bra. x'd Till saken, jag gillar mer fantasy böcker. Och för er som också gillar fantasy böcker, LÄS DEM NU!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild