Happy Soot Catson II

Hej allihopa.
Jag har inte bloggat, nej. Jag känner att jag inte har lust ellet tid just nu så vänj er vid att inte få snabba (m)uppdateringar.
Idag har gick jag till dagis efter skolan. Alltså mitt gamla dagis som jag gick på för 6 år sedan. Har alltså inte varit där på 6 år. Gud, har saknat det! Det var väldigt kul för alla fröknar verkade konstigt nog känna igen mig.

Nu ska jag och Frida sluka Daim-kakan som hon och mamma gjorde igår. Dem gjorde två eftersom det är mammas sista dag på jobbet. Har inte tid med mer förklaring just nu.

Sen ska vi till Happy, och klicka på "djur" under "fotografiskt", blädra lite om du inte vet vem hon är, och mata henne osv. för hennes husse och matte är i USA!

Nu måste jag gå.

/Sofia. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild