Teater in my ♥.



Dagen började med att jag och Malva mätte hastigheten på 50 km/h vägen som är en kort bit från våran skola. Den som körde fortast körde 92 km/h. Vi blev skit förbannade eftersom vi inte hade skrivit upp registrerings nummret, då hade den där fartdåren allt blivit av med körkortet sitt. Mohaha.

Efter skolan åkte jag och Malva till teatern. Där hade vi kul, speciellt när jag spelade dammråtta i våran dramaövning. Denna enda repliken jag hade i dramaövningen var:
"FAN!"
Väldigt fin replik också tycker jag.

Bilden här över är tagen för väldigt länge sedan men redigeringen är nydligen gjord. (:

/Sofia. ♥
Kommentarer
Signe

HEJ SOFIA. :D Längesedan. owo' btw, repliken, den vart ju awesome. :> - FAN hahah. Hörs din lilla söt-filur. <'8

Datum: 2011-03-30 Klockan: 21:32:02 Blogg/hemsida: http://awesomesigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild