Änder, fiskmåsar och Kanadagäss. (?)









Idag har vi haft lite utflykt med skolan. Najs? Jajamensan, fattas bara!
Medans några gick runt på en liten rundvandring så var resten (jag och några killar) kvar och matade fåglarna vid dammen intill. Jag hade såklart med mig min kamera eftersom detta nog kommer bli min sista riktiga resa med skolan. (snyft!)
Detta var väl fyra av de 180 bilderna. Dock så lånade de flesta killarna min kamera så alla dessa kanske inte är fotade av mig... Men dock vet jag att de två nedersta bilderna är fotade av mig. Så bra minne man kan ha då!
Super-duper-hyper (hehe) diggar bild nummer två. Den är sjukt najs! Grattis den som tog kortet till ett lyckat kort. Hahaha...

För er som är intresserade så hade jag Agge på ridningen igår. *hmpt* Men han dödade mig inte, jag är bara lite halvt död. Nästan huvudlöse Nick här!
På tal om ingenting, I LOVE HARRY POTTER! Ska nog kolla på 'Dödrelikerna del 1' nu om ingen annan sitter och har snott TV:n. Fast annars kan man nog titta på sin egen TV, tror jag. Om nu inte en utomjording har slagit sönder den.

Hoppas inte jorden går under imorgon. 8'3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild