Saker jag kommit fram till idag




- Att Malva är en kines
- Att jag har gjort klart det i spanskan som skulle vara klart tills nästa vecka
- Att det finns en för gammal kartbok på skolan där alla länder inte finns med
- Att man måste åka buss hem om ens kedja på cykeln har hoppat
- Att det inte funkar att låsa upp (eller i detta fallet; tro att man låser upp fast det egentligen redan är upplåst) med sin cykel-nyckel på ytterdörren
-  Att jag blev inte vald till Elevrådsrepresentant (woho)
- Att jag tydligen är 'demokratisk' xd
- Att jag har nått 3000 besökare enligt Easycounter! Thank you alot!

Ojojoj, vilket liv jag har. ♥
Kommentarer
Matilda ♥

Svar: DU är grymmast! Jag längtar också! Tänk att det var ungefär (kanske mer) 2år sen vi träffades :O ♥

Datum: 2011-09-01 Klockan: 19:39:01 Blogg/hemsida: http://fotomatilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild