WOK GRÖNSAKER.


WOK GRÖNSAKER INNAN SOFIA MISSBILDADE DEM MED SÅS OCH RÄKOR!

Haha. Jag diggar bilden stark.. eller gör inte ni det?
I alla fall..
Jag har väldigt länge försökat att få till ett såkallat inlägg. Men jag har bara suttit och gjort en massa annat. Jag kom nyss tillbaka från middagen och det var väl gott. (:

Idag hade vi väl bara lite roligt i skolan, slöjd. Där jag håller på och gör en spegel. Och sen tränade vi på engelska teater som vi ska spela på upp på Lördag. Skolan fyller nämligen 20 år och vi ska därför vara i skolan på en Lördag. (L)

Alla mina inlägg blir skrivna klockan åtta på kvällen nu för tiden. Mysko.
Haha.

Men nu ropade pappa, jag MÅSTE gå och lägga mig tydligen. 20 i 9 är klockan. (;

Sov gott. (L)
Kommentarer
Elma

det var väl tidigt!!

Datum: 2011-02-08 Klockan: 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild